VARNING: störande inlägg...

Vill bara supa ner mig, bara dricka och dricka och dricka tills all smärta tar slut. Jag orkar inte känna mig så här längre. Min mamma hatar mig, min pappa hatar mig, min syrra oxå. Hon sa till mig att hon tänker flytta hemifrån för hon inte orkar med mig och "stämningen jag för in i huset". Hon sa oxå att hon inte kommer vilja ha någon kontakt med mig längre efter att hon flyttat om jag inte går till en psykolog. Tvångst? Hon vill seriöst tvinga mig att gå till en psykolog. Jaja, hon får skylla sig själv, jag menar "hon gör dteju för mitt eget bästa, så att jag ska må bättre". Bitch. Om dte e så hon vill ha det så fine, jag bryr mig inte. Ska supa ner mig, dricka till sjag dör. Jag ska gå nu och ta 5st alvedon så att smärtan försvinner. ÅH! Orka rint emed allt bara. Läxor, och läxor. Jag e för feg för att prata med killen jag gillar. Jag är olyckligt KÄR. Jag vill dö. Min familj hatar mig. Mina vänner hatar mig. DÖDÖDÖDÖDÖ!!!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tror inte att alla hatar dig. Någonstans i världen finns en människa som älskar dig för precis den du är. Du kanske bara inte har träffat på denna människa. Jag tror att det finns speciella änglar sov vakar över de som känner sig oälskade. Som finns där även när vi inte ser dem. Jag hoppas det i all fall.

2012-05-10 @ 12:11:29
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Shi

Stay strong! <3

2012-06-06 @ 22:27:16
URL: http://aboutmyself.webblogg.se/
Postat av: ahmed

hahahahah sjuuuk brud, lappa ihop dig. Cp

2012-07-05 @ 01:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0