Look up. What do you see. I see skinny bitches!

Var ute i stan hela dan, från kl 12 (vaknade 11) tills nu. Har haft skit mkt drama idag med alla olika människor och det börjar bli jobbigt.
Har ett nytt löft t mej själv som jag låvar att följa: Om mitt liv i gymnasiet nt blir bättre komemr jag vänta tills jag blir smal och begå självmord så att jag dör vacker.
Får väl hoppas att mitt liv blir bättre, blir smal, skaffar real friends, hittar kärlek som är trogen t mej, bra betyg... osv
.
Skulle ta blodprov idag men blev inget av det för vår cp-läkare gav oss (mamma o mej) fel tid så när vi kom till laboratoriumet där man tar blodprov så var dte stängt -.- Bitch asså
Handlade lite och åt mycket! Det ska fuc***g vara tvärtom! ÅÅÅHHHH vad jobbigt!!!

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste prata, älskar dig.

2012-01-05 @ 22:39:59
URL: http://skinnyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0