Let go, Let God

Sitter vd datorn nu och tittar på Jersey Shore. Dricker en del fun light och tror jag komemr ge upp fatsan snart. Jag orkar inte med fatsa. Kommer fatsa under helgen (lördag, söndag) men bara tanken på att fatsa i en vecka gör mej hungrig. Under min tvådagars-fasta kommer jag bara dricka vatten, light drycket, light yoghurt, miso-soppa och lite sallad. Under 150 kcal iallafall. Dryck har ju oxå kcal, inte så mkt men ialla fall.
.
Åt lite av skolan mat, ca 10 g sallad och 1 msk skolmat (ca 60 kcal). Sen när jag kom hem åt jag lite lätt yoghurt (50 kcal). Så ni ser ju att det inte går så bra. Jag borde inte fasta för jag vet att jag inte är bra på det och om jag planerar att fatsa och sen äter får jag bara ångest. Ska träna nu iallafall och sen åka t mataffären m pappa och köpa ton av miso-soppa, sallad, light produkter (yoghurt, kesella) och liter och tusen liter av light drycker XD haha

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0