Yoga och pilates

Min frukost innehöll 35 kcal och min lunch 230 (corny). Sedan, olyckligtvis, tog jag en glass på 250 kcal som jag spydde upp när jag kom hem, det flesta iallafall. Med min mellis (sallad och ost) kan vi räkna med att jag ätit 350 kcal. Kommer inte vilja äta så mkt nu, komemr bara dricka fun light nu. Kanske tar lite sallad.
.
Ska träna senare, mage och rumpa, i helst 30 min. Vill få den där platta magen som jag hade i sommras. JAg var fett vältränade då och gjorde yoga minst 3-4 ggr i veckan, ibland tom varje dag haha. Ska börja göra yoga varje dag när det blir vår, ungefär i april eller maj. Vill få en slank och min kropp. Yoga och pilates är ett underverk för kroppen.

.

Kommentarer
Postat av: God vän

Du behöver inte göra så här mot dig själv :'(

2012-02-14 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0