Vill känna något.

Tog en varm dusch, kände ingen värme. Tvättade mig, kände mig inte ren. Tog en passare och skar några brännmärken på min arm, kände ingen smärta.
Se hur mycket ett litet bråk med familjen kan göra. Skrev sanningens ord på mig med en kajal: "Dö fetto", "Missbildning", "Jävla gris" och "Feta kossa" var fraser man kunde läsa på min kropp. Tvättade bort det. Tänk hur lätt det är att tvätta bort ord, men inte lika lätt att tvätta bort meningen bakom orden. Varför ska allt vara så hemskt? Varför har jag ingen vid min sida. Hade många som älskade mig vid min sida innan allt helvete började, men nu har jag ingen kvar. Man säger att man ser vilka vänner som är riktiga vänner när man är i nöd. Sammanfattning: Jag har inga vänner.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0