Sova nu

Efter en lång dag av stress, gråt och ångest ligge rjag äntligne i sängen och ska sova. HAr haft fullt uppe hemma efter att jag återvänt hem i ca 50 min (normal tid 30 min) och sedn behövt ta mig igenom en snöstorm i 10 min för att komma hem från bussen. Så jag har förbränt lite kcal iallafall :P Men dock har jag ätit ganksa mycket idag :(
.
Imorn sk ajag slärpa mig med uppdateringarna. Har som sagt haft lite tid hemma men nu är allt avklarat så kommer ha tid över till bloggandet :D haha jaja skriver mer imorn då jag inte är trött :)
.
PS: MJTS logga in på MSN imorn kl 7 på kvällen. Puss <3

Stämmer väldigt mycket på mej. Ni som läser min blogg och sedan tittar i mina ögon utan att säga ett ord om bloggen bord eveta det.
.


Kommentarer
Postat av: rabia

Istället för att vara helt deppig hela tiden över din vikt kan du ju gå ner på ett hälsosamt sätt o må bra ist för att svälta dig

2012-02-04 @ 09:24:21
Postat av: Anonym

Istället för att läsa hennes blogg gå o ät en kebabpizza

2012-02-05 @ 14:46:17
URL: http://skinnyness.blogg.se/
Postat av: rabia

åhh så synd att du inte kan käka min pappas goda kebabpizza. så synd

2012-02-05 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0