Många tårar faller

Mycket gjort idag. Först åt jag frukost: havregryn m lågkalori äpple, hallonsylt och lättmjölk (130 kcal). Sen åkte jag skidor i ca 2 timmar rent åk för det var fult väder så vi åkte tillbaka ganska så tidigt till stugan. Men innan vi åkte hem åt jag lunch med mamma o syrran: tomat och löksallad med pommes. Det fanns ingen bättre för vegetarianer men det blev ca 300 kcal. Sen åkte vi till stugan där jag tittad elit epå film. Efter ett tag kom mamma in i rummet och sa: "Är du klar snart? Vi ska ju äta middag men vänner.". Jag blev O.O för jag had eingen aning så jag duchade snabbt och fixade mig, hann ju inte träna men gick senare på 1h promenad (-200 kcal) fast middagen var ju värd mycket mer kcal: lire cesarsallad och nachos samt 3 lökringar (400 kcal). Hatar middag med vänner ast dte var ju trevlig och jag tror jag fick en del bra bilder. Ligger iaf på +30 kcal som ändå inte är bra med tanken på att jag inte behövde äta så mycket och träna/ åka skidor mer. Imorn måste jag ta riktiga tag. Dock kommer jag ändå inte våga väga mej när jag kommer hem för jag kommer säkert väga mycket mer pga maten och musklerna.
.
Unde rmiddagen fick jag ett ovanligt stort ångestanfall. Jag tittade åt sidorna och såg så mycket mat, hur jag var omringad av kcal, fett och kolhydrater. Det började snurra i mitt huvud jag jag ville spy. Gick till toan men kund einte spy pga att en av vännerna, min syrran bästis, har/ hade bulemi så hon skulle säkert märka. Jag drack vatten och tog djupa andetag. Efter ett tag mådde jag bättre, men känslan av ångesten sitter fortfarande kvar.

Sitter i djupet, väntar på hjälp, jag tror jag drunknar.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0