Bums ner med mej

Pluggade till 2 på natten idag/ igår. Så jag kommer säkert att somna på lektionen. Ska ta en svart kaffe nu för att piggna upp lite med i längden kommer det inte att hjälpa.Som tur är det fredag och när jag kommer hem från helvetet kommer jag bums gå till soffan eller sängen och sova, eller iallafall ta en tupplur. Älskar att ta en tupplur. Vrf? Jo, för då känns det som om det har varit två dagar, men eftersom jag har ställt om mitt dygn genom att plugga tills kl 2 på natten kommer jag istället att sova lång tid och inte förlängra min dag.
Jaja 8 jävla timmar kvar...
.
Ska inte äta lunch idag. Bara sallad, men inget annat. Hur sugen jag än kommer bli sp ingen lunch för mej. Ska ta med mej sukketter för att stilla hungern. Kommer säkert att funka. haha

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=Jo9flkW0FFc&feature=related



KOLLA OCH TÄNK EFTER.

2012-02-03 @ 20:44:26
Postat av: Anonym

fegt av dig att ta bort mitt kommentar.

2012-02-03 @ 21:52:50
Postat av: Nicole

Haha samma här, älskar att sova två gånger, sååå skänt att sova!<3

2012-02-03 @ 23:45:56
URL: http://nnicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0