Vad du än gör: Gå nt till köket!

Har varit en rätt så lat dag idag + jag har ätit godis! Eller det var mer som en bakelse (svårt att förklara). Jag landade dock på ca 400 kcal (kanske 500 kcal om jag räknade fel) men det var iallafall mkt. Vill helst äta mindre än 200 kcal/ dag, HÖGST! Får väl se hur det blir imorn.
.
Hade planerat att gå o träna imorn. Ska bli skönt. Komemr fokusera på mage och kondis, träna 30 min kondis och 20 min magövningar så man får den där smala Victoria's Secret mage. Det vore kul att bli en VS modell... E dock några cm för kort, man måste vara mellan 175 och 180. Jag e ca 172-173 om nt kortare... Vill växa minst 5 cm till, men kmr nt göra det för man slutar att växa ca. i min ålder.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0