She tries to take a bite but it's not happening.

Vogue, cigarettes and dietshakes, that´s what I'm made of.
Gick och tränade idag, som jag nämnt tidigare. Tränade först 45 min kondis (motionsband, cykel mm) och sen 30 min styrka.
Det första som jag gjorde efter det var att gå och köpa nya Vogue och en dietshake. Det innehöll knappt 200 kalorier, men ändå mådde jag dåligt. sen tog jag en cigg. Mådde bättre.
Kanske tar en sallad sen, om jag orkar.
.
Fick en anonym kommentar att hon/han är orolig om mej, att jag borde träna mer, äta mer och att jag kommer bryta ihop. Det är lugnt. Jag mår bra, kanse lite arg o sånt, men jag har inte svimmat! Jag tar hand om mej, faktiskt. Jag tränar och äter nyttigt.
Var inte orolig för mej, det är lugnt.
.
Frukost: 1/2 l vatten, 1/2 avokado
Lunch: en cigg, dietshake, kanske sallad sen, Vogue.
Man blir mätt på Vogue faktiskt. När man ser Gisele blir man mätt. Man blir inte hungrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej seriöst jag är orolig för dig, speciellt när jag inte är i Stockholm, fattar du vem det är nu? Ja men iaf, snälla ät liiite mer älskling. Försök. I miss u♥

2011-12-04 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0