In the body, as in sculpture, perfection is not attained when there is nothing left to add, but nothing left to take away.

tittar på Pan Am, en fett bra serie. Det handlar om flygvärdinnor som reser runt värden, men jaja, det dom gör är inte viktigt, utan hur dom ser ut. Dom e fett vackra, eleganta o smala. Precis som jag vills e ut, kanske inte elegant eftersom jag e för klumpig för att vara elegant :/ Det fick mej att tänka, jag kan ju följa Flyvärdinnedieten! Den verkar dock svår och jobbig och eftersom jag inte äter kött blir det jobbigare, men jag kan fylla hungern med vatten o cigg (!) så blir allting bra.
Stewardessdiet, here i come!
.
Ska träna sen, efter att jag tittar på en till del av Pan Am. Träna är bra! Om man bara inte äter så förlorar man muskelmassa och då har man hängande fett, så om man tränar förlorar man fett och bygger upp muskler!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0