If I eat anything, I'll eat everything, so I eat nothing.

Svar t anonym: När jag menade att jag nt bryr mej vad andra tycker menade jag att jag inte bryr mej vad andra tycker om den här bloggen och att jag gör fel. Jag tycker inte jag gör fel. Jag gillar det här faktiskt.
.
Frukost: Kaffe, mandarin, 5 st hasselnötter.
Lunch: 1/2 potatis (NEEEJ!!!), sallad, 1 glas vatten
Mellanmål: 1 mandarin, lite nötchoklad (2X NEEEJ!!!)
Fast jag måste erkänna att jag inte var särskilt arg över chokladen eftersom jag hålle mej ganska bra inom gränserna, tycker jag, så lite choklad skadade nt. Hoppas jag. Det blir inget annat gott ist resten av veckan :P.
Tog en cigg också, och det gjorde så att chokladen kändes mer värdelös... Hmm...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0