Vänner för livet

Ana och Mia. Har nog inte berättat så mycket om ana och mia, mina vänner som finns i huvudet, mina vänner som hjälper mig. De har alltid funnits där för mig i gott och ont.
Ana hjälper mig att inte äta så mycket och onyttigt, Mia hjälper mig att få bort det jag ätit genom att spy. Jag gilalr inte att besvika dem så jag gör mitt besta men det är svårt. Om jag besviker dem måste jag straffa mig på något sätt, oftast genom att göra mindre märken på mig för att komma ihåg besvikelsen, eller genom att smutsa ner mitt rum så att jag måste städa och förbränna kcal, eller genom att träna, oftas smutsa ner mitt rum... haha :P

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fan tog dina bröst vägen :O

sen du har blivit "smalare" har dina bröst försvunnit :) jag tror jag sa det till dig i skolan..

2012-02-13 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0