Regnbågsdieten

Imorn ska jag ju börja med regnbågsdieten. HAr nt handlat för det än, men den maten jag ska äta imorn har jag hemma:

.

Mångad (Vit):

Frukost: 1/2 äpple (40.5 kcal)

Lunch: 1/2 äpple (40.5 kcal)

Middag: en gurka (24 kcal)

Totalt: 105 kcal

.

Kommer troligen klara det eftersom äpplen är mättande + jag kmr ta med mej vatten t skolan så jag kan släcka hungern när jag känner mej hungrig. Jag kommer lägga till 1-2 äggvitor (ca 15-30 kcal) per dag så att jag håller mitt proteinvärde uppe. Man vill ju nt att musklerna ska försvinna haha.

Wish me good luck ;)


 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, det finns ingenting att gilla med min kropp. Din syn måste vara skev isåfall.



Jag brukar också borsta tänderna för att inte äta. Eller ta superstarka minttuggummin. Det funkar också. :)

2012-01-09 @ 00:27:59
URL: http://theskinnyone.blogg.se/
Postat av: ache

sv; har inte så mycket tips på just träning tyvärr! men kommer skriva hur jag tränar från och med idag om det kan vara till någon inspiration.

2012-01-09 @ 01:58:09
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0