Morning!

Så nu ska jag träna i ca en timma för att sedan duscha och åka t skolan. Är fett trött men jag känner ingen smärta från dulcon! Det verkar nt funka på mej. Eller det kanske börjar värka mitt i skolan. Åh! Om det gör det komemr jag bli pissed off!
.
Men jaja. Annars har min dag börjat ganska bra. Vägde mej inte idag, men det behöver jag inte göra för jag vet ändå att jag säkert gått upp. Min frukost komemr bestå av en omelett på en äggvita och lite spenat + lite yoghurt (ca 90 kcal). Ska hoppa över lunchen idag och jag lovar er alla att nt äta över 300 kcal för jag vill verkligen ligga på minus kcal idag. Sen ska jag ta dulco igen, fat idag tidigare än igår. Igår tog jag runt 8-9 tiden men udag blir det kl 6-7 för att få resultat så snabbt som möjligt! :D
.
Ps. Jag komemr ta bort matsedeln på morgonen för senare på kvällen får jag bara ångest när jag äter mer. Kommer istället sätta upp ett mål på hur många kalorier jag ska äta idag :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0