Svar

Svar till Anonym, inlägg: Har många vänner och många ex-vänner. Mina allra bästa vänner är MJTS och Skinnyness. Sen har jag en annan bra vän. Problemet med henne är att hon inte vet om bloggen (tror jag). Vill säga t henne men jag är rädd att hon kmr dömma mej. visst, hon är en som förstår och jag tror hon skulle förstå men om hon inte gör det eller tolkar allt på fel sätt så är jag rädd att vi inte kommer att lösa det innan jag slutar nian, och då kommer kontakten brytas och jag vill inte det. Komemr vänta tills rätt stund för att säga det. Fast om du vet det: Säg till mej, för annars blir jag fett nervös om du nt vet...
.
Har redan berättat gansak mkt om MJTS och skinnyness. Så Kommer berätta lite om mina "ex-vänner". Det är två tjejer som vet om min blogg och dom tycker att dte är dåligt. Dom kalalr mej attention-whore och tycker att jag tar för mycket plats och syns för mycket, dvs vill ha mkt attention. Inte sant. Jag är som jag är dvs falsk i skolan så ingen märker, dock fick jag reda på för några dagar sen att majoriteten i min klass vet om min blogg som inte är särsklit ok för dom har inte kommit fram till mej och sagt det. Så om nån vet om min blogg som känner mej, kom fram till mej! Aja, back on track. De var lite förstående förut men nu verkar de hata mej och sätter bara upp fejk vänskap i skolan (känner så iaf). Jag har mått skit för vi har bråkat, och tro mej när jag säger att det gör inte situationen bättre när jag bråkar med någon nära.

Känns som om dom tycker så om mej...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0