Svaghet

Så har redan nämnt en av mina svagheter, choklad, men jag har en till, nämligen vattenmeloner. Lite konstigt men min pappa köpte en vattenmelon och jag tog en omedelbart, skärde den i hälften, tog en glassked och sitter med den nu i soffan och smaskar i mig bit och bit med ett leende på läpparna men leendet kommer gå bort imorgon då jag tänker efter hur onödigt dte var... Komemr ta en dulco, sista gången den här veckan. Måste vila lite, jag och min mage. Så måste vakta mig extra mycket imorn så att jag inte proppar i mig många kcal för jag kommer ju inte ta dulco. Jaja sånt är livet, antar jag, speciellt när man är en svag tjockis...

.

Kommentarer
Postat av: ache

varit helt off från bloglovin så missat flera av dina inlägg så det lär komma kommentarer!



hellre att du äter en halv vattenmelon än t.ex. bröd eller choklad så tycker det klart var värt!

2012-02-15 @ 08:50:05
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: v

kan du förklara vad suketter är? vet inte vad det är hehe :)

2012-02-15 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0