Ringar under ögonen och sura miner

Har varit trött hela dagen och inte glad. Vill bara gå o sova bort alla de 600 kcal och låta de tre dulco-tabletterna göra jobbet åt mig. Fet jag börjar bli. Har heller inte tränat på ett tag. Lat jag börjar bli.
.
Åt ingen frukost idag och det gjorde att jag fick ett sug. Åt 1/2 bulle och mellan pommes samt blåbär idag. Det var allt men när jag räknade ut kcal gick jag o tog dulco för jag ville bara dö. Äcklas av mig själv...
Hade planerat att väga 55 kg idag, men nähä. 57.6 med kläder och pommes i magen (ca 56.5 utan kläder o pommes). 1.5 kg för mycket. Imorn ska jag läsa bok o plugga hela dagen så jag glömmer bort att äta. Det kommer inte bli frukost, utan kommer dricka te, fun light och cola imorn samt äta sallad. Sen kommer jag ta dulco för att få bort alla rester. På söndag blir det kaffe-fasta för att få bort all vätska ur min kropp. Då väger man ju mindre. Kaffe te, cigg, bok och dator :D
.
Svar: Jag är mellan 172-173 och fastän folk säger att jag är smal och vill "pippa mig" så känner JAG mig fet. Så är det bara. Jag gör inte det här för någon annan än mig, för jag vill känna mig bättre.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0