Day 25: Have You Ever Purged? If You Have, Describe Your First Experience.

Aa jag har laxerat, asså dulco, men det vet ni ju redan. Och min första upplevelse var... Asså då tog jag en liten "dos" och det känndes ju inte så mycket så jag brydde mig inte. Nästa gång jag tog så tog jag en större dos, fast inte överdos, och då känndes det. Jag fick ont i magen och blev tvungen att springa till toan hela tiden men det var inte så hemskt.
.
Uppdatering: Fick en kommentar att purge kan förknippas med att spy såååå... Ja jag spyr. Första gången jag gjord edet var för ca 1.5 år sedan så jag minns inte min första upplevelse. Det var ju ganska länge sedan :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

purge förknippas med att spy också

2012-02-12 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0