Dan före sista dan

Så imorn är min sista dag av 30-day thisnpo challenge. ska väga mig då. Har inte vägt mig på 1 vecka tror jag och är riktigt nyfiken. Dock tror jag inte att jag gått ner :( Menmen får se imorn. Kommer väga mig på morgonen men kommer skriva min vikt på kvällen. Får se hur mkt jag gått ner sen mitt första inlägg av "the Challenge".
.
Så idag... Hmmm... Kunde verkligen ha varit bättre. Åt lite mer lunch än vanligt för min vän (bästis?) åkt ehem pga hjärnskakning (STACKARN!) och hon brukar stötta mig vid matbordet i skolan. Eller hon vet inte det men hon gör faktiskt det. Hon är ju naturligt smal men äter lite ändå så jag vill äta lika mycket som henne ungefär men idag var hon inte där så jag kände att jag åt lite mer. ÅH! Ångest...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0