A trip around the world.

Drack två st cup a soup, eller faktiskt: en cup a soup och en varma koppen. Sen åt jag lite qournfärs m ost, en halv apelsin och lite potatis (Jävla päron!!!). så allt tillsammas blir runt 450 kcal plus min frukost på 60 kcal = 510. Allt närmare till målet.
.
Under sportlovet kommer jag att träna varje dag. Vi (jag, päronen, syrran) kommer att åka skidor varje dag ju i ca 6 tim (3 tim ren åkning) då förbränner man som fan för antingen svättas man (bye bye kcal!) eller så fryser man (sayonara kcal!). Sen kommer jag att träna lite styrka efter skidorna, typ på kvällen (adiós kcal!) och strecha/ yoga lite (au revoir kcal!). Hoppas på att förbränna mist 1000 kcal per dag (minst -800-900 kcal skidor, minst -100 kcal styrka, minst -100 kcal yoga). Sen kommer jag äta ca 500-600 kcal/ dag så jag hoppas på att ligga på minus. Kommer säkert äta havregrynsgröt till frukost så att jag kommer hålla mig mätt under dagen.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0