It's going to be legen..., wait for it........, DARY!!! Legendary!

Sorry för att jag missade uppdatera bloggen igår :P Kom hem runt 7 och så var jag trött så jag orkad einte göra något inlägg.
Iaf, idag så vaknade jag ca 9.30 och åt frukost: 1/2 portion havregrynsgröt m mjölk o äppelmos, 2 st bröd (200 kcal). Gick direkt efter det till gymmet och sprang i 30 min och tränade i maskiner/ matta i 40 min (-400 kcal). När jag kom hem så åt jag lite sushi och lite blåbär (200 kcal). Ligger på ca 0 nu. Är inte säker eftersom min shapeup inte fungerar nu, menmen vad har man internet till ^^
.
Ska gå och påsk-handla nu med pappa. Ska köpa mycket light produkter och soppar med lite kcal. Åh, jag behöver suketter också!

.

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag lever för "How I met your mother"! Älskar dem, har till och med The Bro Code, roligt att inte vara ensam om att citera dem:)

2012-04-06 @ 19:56:53
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0