You will not stop. The pain is necessary, especially the pain of hunger. It reassures you that you are strong,...

... can withstand anything, that you are not a slave to your body, you don’t have to give in to its whining.
.
Är inte hungrig längre. Ska dricka 2 glas vatten o ta en cigg t frukost, sen ska jag gå o träna. Ska nt ta något efter träningen. Kanske en bit grurka o kaffe, men inget mer.
.
Nu gäller det! Jag tänker inte ge upp. Till slutet av jullovet vill jag väga 55kg. Jag vet nt hur mycket jag väger nu, men troligen mycket, kanske 60 (har säkert bara gått ner 1 kg :( ) Men jag vill bli smal för en gångs skull, o stanna där. Jag vägde 55 i somras men det gick upp snabbt. JAg märkte nt äns att jag började väga mer tills för nån månad sen. Så nu gäller det!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0