Because the mirror hurts worse than starving.

Ibland önskar man att man såg ut som en victoria's secret modell. Ok, jag önskar inte ibland. Jag önskar jämnt och ständigt att jag ska vara så smal och snygg som dom och få beröm och bli sedd som en förebild. Vrf kan jag inte vara så? Jag måste synda och äta den där pizzan. Jag måste synda och inte träna. Synda och inte spy upp maten. Synda och synda och synda. Dom smala syndar inte, men jag måste. Vill jag inte bli smal? JO! Men jag har ingen självkontroll. Skärp dej, skriker jag till mej själv. Men det hjälper inte.
.
MAGER! tänk på det när du spyt.
SLANK! tänk på det när du tränar.
SMAL! tänk på det när du inte äter.
.
Nu kommer allt gå bra. Nu kommer jag bli mager, slank och smal. Vacker, fin och snygg. Mitt liv kommer att bli bra. Allt kommer bli perfect. Bra betyg, snygg kropp och själ, kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0