So I don't have to keep crossing my arms to cover my tummy.

Så idag åt jag inte så mycket faktiskt. Frukost: 1/2 portion havregrynsgröt m lätt mjölk + lågkalori äppelmos (150 kcal). Lunch: en jävla donken glass!!!, calippo shot (300 kcal). Så dt blev ju inte mycket mat, men mycket kalorimässigt. Men jag har ju gått ganska mycket idag och tagit 4 cigg :P haha. Nee men imorn ska jag gå och träna i 1.5h minst! Det blir mest rumpa magområdet (mage+höfter a.k.a. love handles) och kondis. Har planerat att cykla i 20 min och jogga/powerwalka på springbandet i 15 min samt kanske 10 min crosstrainer. Ska oxå gå på något aerobics pass nån gång nästa vecka efterosm jag har en ENORM so presentation på torsdag och jag måste träna eftersom det är i grupp. Menmen, träning och mat (lite mat) är viktigare än plugget just nu eftersom jag mpste se bra ut tills sommaren och skolavslutningen.


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag känner också att det är lite svårt att balansera just nu. Jag vill ha bra betyg men samtidigt inte vara en fet kossa i sommar.

2012-05-08 @ 10:43:58
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0