Shots, shots, shot shots, shots, shots!!!

Var i Grönan i går och tittad epå LMFAO. Skit kul!!! Dansade som fan non stop i 90 min och förbrännde säker 400 kcal, men  andra sidan så åt jag ganska mycket :/ Menmen, det e bättre att äta mycket och träna mycket än att äta lite och träna lite, för om man tränar lite och äter lite så kommer kroppen se flabbig ut och benig, men med träning så kommer man se bättre ut fastän man äter mycket (man förbränner ju det man äter!!!). Skulle träna idag men det blir inget av dte eftersom mina päron vill ha en familjedag. Jag hade oxå planer med kompisar, men nähä!!! Livet suger ibland, jaja....


Kommentarer
Postat av: Missa

Vad jag lärt mig så står mat för 70% av viktnedhgång och träning endast 30. Alltså vinner man på att äta t.ex. 500 kcal än äta 1500 och träna bort 1000 för kalorierna stannar ändå på nåågot sett :) Fast man får ju mer muskler på andra alternativet, det stämmer!

2012-05-06 @ 21:59:15
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: Alice

Jag har också läst det där, därför drar jag inte av några kalorier på mitt dagintag när jag tränar.

2012-05-07 @ 13:40:29
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0