När tiden börjar rinna iväg får man en panik.

Kom hem från träningen för ca 2h sen. Tränade i stolta 1.5h :D Det blev 25 minuters intensiv cykling (-160 kcal) och 15 minuters löpning/PW (-120 kcal), 30 min medel styrka (-250 kcal) och 10 min stretching/ yoga (-50 kcal) så dvs träningen blev alltså -580 kcal. Stolt :) Kommer tärna ganska ofta nu eftersom jag har klassresa på torsdag-lördag nästa vecka och jag måste se bra ut eftersom vi kommer att bada i det iskalla havet och basta. Då vill man ju se bra ut... Plus om 2.5 veckor ska jag åka till Barcelona med mami (GLAAAD!) och jag kommer gå runt i shorts/ kjolar och säkert bada i bikini så mina ben och min mage måste vara perfekta, smala och fina plus mina kärlekshandtag och armfett måste bort bort bort. Men jag känner att träningne börjar bli lättare nu. Jag körde ju verkligen ett hårt pass utan att ge upp. Jag e väldigt lat av mig plus att jag röker (sämre kondis) så jag e stolt hahahaahaha.
.
Min mat idag: frukost: smoothie på 1/3 mango, lite havregryn, 1/2 grapefrukt (200 kcal). Lunch: lite sallad, 1/2 knäckebröd med tunt lager lätta (100 kcal). Mellis: 2 powerking (20 kcal). Middag: 1/2 portion low-carb fasta, 1 qourn-köttbit, 1/2 stekt äggvita, sallad (250 kcal). Mellis: smoothie på 1 kiwi, grönt te, lite havregryn (100 kcal).
Totalt: 90 kcal (med träning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0