If you're waiting for an invitation You're gonna wait a long time Wait a long time, wait a long time.

Har haft fullt upp idag: gäster, shoppat mat, städat osv UTAN CIGG!!! HEMSKT! Åh, så gissa vad? Åt ostbågar och lite paj idag. Men som tur var det de värsta jag åt idag. Annars har ju proppat mig full på sallad, vattenmelon och proteinfyllda qournfiléer. Sen to gjag oxå 2 skålar med mild lättvanilj yoghurt och crunchy. Det blev säker mycket kalorier men utan ostbågarna ligger jag under 1000 kcal iaf. Bra. Imorn ska jag oxå ligga under 1000 kcal, men inget gym för jag har mycket att göra dock på torsdag och/ eller fredag blir det gym á 60-90 min. Känner mig redan peppad!



Kommentarer
Postat av: Alice

Låter härligt med flingor. Det har jag inte ätit på flera månader:)

2012-05-02 @ 14:30:32
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0