Gymma med sockervadd på magen

Oj asså fa fan! Måste seriöst skärpa mig med bloggandet för jag gör ju fan aldrig det! Iaf ett inlägg per dag är ju bättre än inget inlägg alls :P
.
Igår gick det faktiskt bra med maten. Visst dte var mindre nyttig (en glass, sockerfria tuggummin) men det blev lite kcal i slutenden plus att jag gymmade i ca 40 min rent gymmande (-230 kcal) så jag e ändå stolt.
Idag ville jag gymma igen men jag kan nt. Jag ska till grönan och titta på LMFAO! :D e jätte glad men det ska tydligen vara kallt ute så jag kommer ta med mig en tjockare jacka eller ta min vårjacka och en tjocktröja under. Menmen jag e mest orolig för maten eftersom det typ inte finns någon tillåten mat i grönan som jag kan äta :/ Kommer dock tillåta mig att köpa en sockervadd eftersom jag älskar sockervad :) Men därför ska jag gymma lördag och/ eller söndag. Helst båda dagarna för att verkligen få bort allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0