Dagen i ett snabbt drag

Så har väl dagen gått bra. Dagen började med en smoothie på 1 dl soyayoghurt, lite lätt vaniljyoghurt, 1/2 äpple och 1/2 dl havregryn. Blev rätt mätt på det, men eftersom vi hade nationella så tog jag med en corny spóm jag åt lite i taget unde rksolan. Hoppade över lunchen och tog 1 cigg ist. Fast sen blev jag såklart hungrig, fetto som jag e, och åt en crossant (?). När jag kom hem åt jag 2 qournfilé med babyspenat och lätt dressing. Gick ut på min flöjt och när jag kom tillbaka tog jag en smoothie på blåbär och lätt kvarg + lätt yoghurt. Så totalt skulle jag gissa på 700 kcal (om man ränkar med alla frukter jag småätit under dagen ^^) och ändå e jag mätt nu, så det e ju bra! ska gå o gymma imorn icg eftersom jag har idrottt i skolan imron så har jag ju redan med idrottskläder så det blir ju som en kick att gå till gymmet ^^ ser riktigt fram emot det :)
.
Men min dag idag har varit riktigt bra. Gick ganska mycket med mina kompisar, eller det var lite, men sen så gick jag till min flöjt och gick runt lite med mami efetrs flöjten så jag gissar att på ett totalt ligger jag på ca 550 kcal. Ska iaf gå och duscha och sen sova. Har en del grejer att göra imorn så jag måste få i mig sömn :D Gonatt alla drömmare.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0