Varför?

Så, någon idiot sa om min blogg till mina päron. Så Hej mamma pappa, and fuck you! Och till perosnen som sa det: Om jag någonsin får veta vem du är så kommer du ångra det! Förlåt om jag låter hotande men jag är riktigt arg.
.
Så eftersom alla jag känner redan vet att det är jag som skriver om bloggen kan jag presentera mig: Jag heter Veronika, 16 år och bor i Trollbäcken, Stockholm. Går dock i en skola i stan och har en del vänner, bl.a. en som bor 3 timmar ifrån mig. Jag gillar att titta på TV och gå ut och shoppa. Bor med mamma, appa och min äldre syster Oliva +  jag har en dvärgshnautzer (?) som heter Ronja som jag älskar över allt annat. Så om ni vill veta något mer är det bara att fråga :)

Jag i orange.
.

.
Har tyvärr inga bättre bilder på mig, emn kanske komemr ta några på mig i framtiden ^^

Kommentarer
Postat av: M

blev chockad av att veta att vi bor så nära (jag bor i tyresö). och om jag inte är helt ute å cyklar så tror jag att du känner Tanya och ni gått på simning tillsammans?...

2012-03-31 @ 22:24:46
Postat av: Em

Fyfan, vad äre folk tänker på när dom nt kan sköta sitt.. usch för folk som förstör för andra! :(

2012-04-01 @ 14:13:21
URL: http://addictedtocaffeine.webblogg.se/
Postat av: cuddy

Du är snygg, höh.

2012-04-01 @ 18:58:33
URL: http://cuddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0