Svar

Fick en fråga hur lång jag e, hur mkt jag väger och var jag bor. Svar: är 172 cm, bor i Stockholm och jag vet faktisk inte hur mkt jag väger. Vägde mig sist ca 1-2 veckor sen och jag vägde 57.7 kg, men nu har jag ingen aning :/
.
Fick även en fråga hur man ska få tillbaka flowet efter några cp-dagar. Svar: Jag skulle börja med att trappa ner på kcal lite. Sen så kan man ha några faste dagar eller hård diet dagar, t.ex. salladsdiet, soppdiet osv. Försök inte äta sött utan kompletera det med frukt/grönsaker. drick mycket drycker med lite kcal ocg efter några dagar kommer man känna sig bättre. Har gjort det några gånger men måste få tillbaka flowet igen så imorn är det sallads fasta :D

.

Kommentarer
Postat av: Allie

Jag har också en liten fråga, hur gammal är du? :)

2012-03-22 @ 21:04:15
URL: http://qiwi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0