Solen sken in genom fönstret och jag tänkte på lyckan i 5 sekunder.

Har precis vaknat efter en kamp med ögonen som ville hålla sig stängda... hemska att inte kunna vakna då man vill. Sov i ca 7.5h idag, men det räcker inte. Idag ska jag försöka sova i 9h, eller då jag känner sug ska jag bara gå bums till sängen och skita i suget. Ska även försöka skaffa cigg på egen hand idag, något som jag inte gjort på länge haha :P
.
Så fasta idag... Känner inget sug, hittills. :/ Ska iaf ta en kopp grönt te och is vatten nu. Tar även med mig en flaska saft till skolan idag. Vill träna på gymmet, men jag har fullpackat med läxor så jag hinner fan aldrig! Skit frustrerande!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0