Snurrar runt i en värld med mat

En jobbig dag med mycket mat. Åt ingen frukost dock, men lunchen blev lite pasta m qourn-färs. Mellis blev lite choklad, pommes och glass (NEEEJ!). Jag börjar verkligen tappa kontrollen igen och jag vill inte det. Tittar på Supersize vs Superskinny idag och jag vill verkligen inte se ut som en supersize, jag vill se ut som en superskinny, super smal, super vacker och ha ett super självförtroende. Men det är en lång väg dit. Kommer inte väga mig tills 1 april och jag hoppas verkligen att vågen inte skämtar med mig då haha XD. Jag hoppa spå högst 55 kg, helst 54,X men kommer inte nå det om jag äter som jag äter idag...
.
Inga cigg idag heller, kommer få det imorn efter skolan om syrran ej glömmer köpa för jag fick henne att köpa ut t mej igen haha. Får väl gå igenom en halv dag med sötsug igen då :(

.

Kommentarer
Postat av: t

hej jätte konstig fråga. kommer från ingenstans. men jag älskar din blgog läser den jätte ofta. du har inte lust att typ byta nummer eller något och peppa varandra? vi kan stanna anonyma om du vill :p behöver dock någon att snacka om sånthär med. hör av dig isåfall :)

[email protected]

2012-03-22 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0