Slutet kommer som början går

Sista inlägget idag. Hoppar övet matsedeln idag, igen, eftersom jag inte orkar skirva haha lata jag. Ligger dock under 1000 kcal, men exakt orkar jah inte räkna nu, vill inte få ångestattack igen.
Fick en fråga hur gammal jag e. Fyllde 16 för en månad sen, dvs jag går i nian och gymnasievalen bubblar runt mig hela tiden så det bildar ju ångest, stor ångest. Jag måste vara bäst i alla ämnen förstår ni :/ Alla MVG och komma in på det bästa gymnasiumet för mig... Åh, jobbigt. Kommer sakna alla mina vänner fastän jag säkert kommer träffa dem efter skolan. Är ändå ganska glad att börja i en ny skola så att man kan få ett nytt första intryck, ett intryck att jag är smal och fin, och smart!

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många vänner har du och kan du berätta lite om dom?

2012-03-22 @ 23:13:20
Postat av: Belle

Jätten i spegeln, hunger flickan & svältland lånade jag idag.. Men kan rekomendera Ta livet av mig mamma och en annan bok som heter decembergatans hungriga andar :)

2012-03-22 @ 23:45:48
URL: http://iwishiwasperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0