Rensar tankarna med en skruv och kniv

Idag håller jag på att fixa mitt rum. Var i IKEA igår och köpte ett STORT klädskåp och en bokhylla. Håller på att sätta ihop det i mitt rum nu. Det e ganska jobbigt och jag förbränner kcal. Ska träna lite idag och ta en promenad. Min syrra e skyldig mig 10 cigg och jag kommer få 2st idag så kommer ta en på promenaden. Skönt, då försvinner suget som kryper upp inom mig. När jag byggde ihop skåpen behövde jag en skruvmejsel och en kniv, kniven för att få upp kartongerna. Och när jag hade kniven i handen kom tankarna upp: Jag kanske borde ta kniven och skära bort fettet. Skada mig själv utifrån som jag skadar min kropp inifrån genom att äta mat, met äcklig mat. Tankar som snurrar runt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0