När du är tunn som luft så är du nästan perfekt.

Nästan ja, men sen gäller dte också att BLI perfekt dvs bra betyg, alla älskar dig, perfekt hy/hår osv, bra kläder mm. Men det är ju den lätta delen, det är ju viktnedgången som är svår.
.
Åt "nyttiga våfflor" idag, 2st. Grahamsmjäl ist för vanlig mjöl, inget socker, lättmjölk och lågkalori sylt m lätt kvarg (0.1% fett), därför behöver jag inte vara så arg på mig. Ville spy men jag kunde knappt stå upp efter de andra omgångarna idag så jag lät bli. Ska skaffa dulco imorn och salladsfasta. Får ju bara hoppas att det finns bra sallad imorn i skolan, men det komemr det säkert inte vara eftersom vi äter sist på hela dan, ca 12.30. Skit sent och jag kommer säkert bli hungrig till lunchen. Som tur kommer jag ta med en stor redbull light och två paket tugummi (sockerfritt) ås jag borde kunna hålla mig imorn. Planerar att fasta två dagar den här veckan för jag har vägning 1 april. Jag vet, jag vägde mig igår men dte gills inte haha :P Ska iaf väga mig om exakt en vecka och då vill jag väga under 56.5. Efter helgen så väger jag säkert mer än 56.7 som jag gjorde igår (lördag) morse så jag får ju inte ställa för höga kraf på feta stora mig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0