Kroppen värker och jag vill dö

Jag vaknade med en enorm värk i hela kroppen. Jag tränade ju inte ens igår (som jag planerat, idiot...) så jag her ingen aning vrf jag har ont, menmen. Ska äta frukost nu: sallad med 2-3 skivor knäckebröd (13 kcal/skiva). Blev så glad när jag hittade det brödet, det är ju knappt några kcal i det ^^ Ska ju sallads fasta idag dvs sallad, light/lågkalori drycker, lågkalori bröd, lättdressing osv, asså lätta produkter. Ska fasta onsdag, fredag ocg vägning lördag eftersom jag ska på tjej middag på lördag kväll och du vill jag ju väga mig innan jag typ dödar min kropp med allt fett och alla kolhydrater och kcal osv :(
.
Jaja, god morgon iallafall och ha en fetfri dag :D

.

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad heter knäckebrödet du åt? :)

2012-03-26 @ 12:45:24
URL: http://lightmeup.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0