Italia, min fiende

Jag älskar italiensk mat osm innehåller mycket bröd och olivolja. Jag hade verkligen lust att äta det så jag tog några krutonger och olivolja och suget försvann, som tur... Men i alla fall, hemskt! Att jag åt det, det vill säga. Menmen bättre än pommes, godis och/eller snacks. Hm... Plus det hjälper inte att det var pannkakor till lunch. Tog 2 st... Fast man fick ta högst 6st så jag ät stolt att jag itne tog mer av skolans godaste mat :P Idag är ju helt cp...
.
Fick en fråga hur jag orkar att fortsätta efter en cp dag. Och svaret är att jag tänker hur jag skulle se ut om jag slutade och jag vill inte bli fetare än vad jag redan är. Jag tänker hur "långt" jag har kommit och hur mycket tid jag skulle ha slösat om jag gav upp. Så enkelt är det faktiskt.

.

Kommentarer
Postat av: Minus

Bra tips där. Ska börja tänka så istället, jag ger verkligen upp direkt :/

2012-03-24 @ 20:18:39
URL: http://minus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0