Fan ta dig spegeln!

Tittade på mig i spegeln idag och jag ville begå självmord. Mina ben har blivit större, mycket större, och jag kommer säkert inte hinna att få mellanrummet mellan benen till sommaravslutningen. Jag har fått större mage och kärlekshandtag. Det är äckligt hur stora dom är. De bara väller ut ur jeansen och jag vill seriöst ta en kniv och bara skära bort dem. Vrf kan man inte bara göra det?
.
Var jätte trött efter skidåkningen, 3h ren åk, så när jag kom hem tog jag lite tacokött m grönsaker och lite nachos och somnade. Sov i 3h och förbrännde säkert flera kcal under sovandet eftersom man förbränner ju kcal när man sover. Nu tittar jag på HIMYM och dricker fun light. Kommer säkert gå och lägga mig tidigt idag eftersom vi åker från Åre imorn på morgonen och jag kommer säkert vilja gå upp tidigt på morgonen.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0