Ett huvud som exploderar

Är sjuk. Har extrem huvudverk och därför kunde jag inte skriva för ajg kunde inte ens tänka. Efter 4h skidor (1.5h åk) åkte jag hem och vilade dvs somnade. Sov i flera timmar pga huvudet. Vaknade sen kl 9 och tittade på How I Met Your Mother tills 11.30. Sen somnade jag och vaknade nu. Har fortfarande ont i huvudet som fan och vet inte om jag kommer åka skidor idag. Kanske på kvällen eftersom det är kvällsåk men får se om jag orkar. Vill ju förbränna kcal så att jag inte ligger på plus idag som jag gjorde igår (ca +100-200).
.
Juste, 1 mars idag, en ny start, en ny chans för en bättre månad. Den här månaden kommer det gå mycket bättre och jag vet att jag kommer nå 55 i slutet av den här månaden, fast om jag väger mindre än vad jag tror (57 kg) så kanske jag når 52 kg :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0