Boost-mellanmål

Sitter och äter ett litet mellanmål. Bara saker som boostar upp min metabolism: 10g mandlar och grönt te med kanel. Ca 60 kcal. Ganska mkt för ett litet mellanmål men jag hoppas att dte får bort mitt sötsug och boostar min metabolism. Jag bakade ju, en extra fet sockerkaka med kakao och extra feta kakor m sylt. När jag bakade så kände jag ett sug att smaka lite deg, att smaka en tesked deg men nej! jag höll mig. Varje gång jag fick lite deg på fingret tvättade jag bort det eller torkade på förklädet. Jag har inte ätit något av det jag bakade och det är jag stolt över. Första gången jag inte rört de jag bakat. Så ska det vara: få min familj fet och mig smal. Lycklig dag,
.
Idga har jag ätit lite kesella med kanel och cola zero (100 kcal) och så mitt mellanmål jag äter nu. Och om jag inte äter mer så kommer jag hamna på 160 kcal. Sen så har jag städat rummet, bakat och lekt med hunden. Då förbränner man kcal fast ska ut på en promenad sen så att jag hamnar på minus.

.

Kommentarer
Postat av: Misfit

Åh vilken cool bild, kram<3

2012-03-12 @ 17:31:59
URL: http://misfitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0