Att göra bort sig

Jag gjorde bort mig idag, big time! Jag åt en stor portion sushi, 8 bitar, och choklad + skittles. Åhh! Bara godiset blev ca 250 kcal så ni fattar ju vilken fetto dag jag har haft... Äter en qourn-biff nu för att få i mig lite proteiner. Tog även kosttillskott för att inte tappa allt mitt hår och bli blind... Är ju väldigt rädd för dte efter att jag tittat på supersize vs superskinny så jag ska börja med att ta mer vitaminer osv. Känner som om jag äter som en jävla supersize, dvs MYCKET! Vill verkligen inte fortsätta så här, fortsätta i den feta världen!

.

Kommentarer
Postat av: -

hur får du tillbaka motivationen till att gå ner i vikt efter att ha haft en dag då du ätit mycket? jag tycker det kan vara svårt att få tillbaka motivationen och väljer istället att ge upp.

2012-03-22 @ 14:41:33
URL: http://lantflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0