And she lived skinny ever after.

Skulle fasta idag om jag skaffade cigg, fast det hände ju inte. Jag stod framför 7-eleven i ca 20 min men ingen ville köpa ut så jag åkte hem. Åt lite mat och glass (NOOOO) som jag senare spydde upp. Har inte spytt på ganska länge så jag trodde det skulle vara svårare (ovan) men det gick snabbt och enkelt. Dock kom inte allting upp men men, jag får skylle mig själv sne under sommaren när alla skrattar åt mig och tittar snett på mina feta lår, hängiga mage, klumpiga armar och dubbelhaka... Wääää, vrf ska jag vara så svag. Ska försöka skaffa cigg imorn men jag har mkt läxor så får se :/

.

Kommentarer
Postat av: Em

Hahah inte så kul att stå utanför affären och fråga om ngn kan köpa cigg åt en. Jag har tur då jag hittat en affär där dom nt bryr sig om leg (elr mig frågade dom en gång men nt mina vänner så dom köper ibland!)



Vi kan fasta tsm imorn om du vill, det går bättre för mig om jag vet att ngn fastar "med mig"

2012-03-19 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0