Vänner och cigg

Var ute på en PW i 40 min och rökte cigg. Mötte gamla vänner från min förra skola. Ganska nice faktiskt. Trevligt att träffa vänner som påminner om gamla livet, från det livet jag vill komma så långt ifrån som möjligt. haha nee men det var nice att träffa dem.
.
Åt 3 skivor ost bara för min syrra blev "orolig". Hon frågade om jag nt ska äta något då tog jag lite ost o sa att jag redan ätit så hon nt skulle märka nåt. Tror nt hon gjorde det. Tg oxå en tallrik, la lite sås på den och rörde om lite sallad så det såg ut som om jag åt. Tror nt mamma märker nåt. Har ju "fastat" i två dagar nu, fast jag åt ju lite ost o sallad, men bara för att ingen skulle märka något. Ska försöka nt äta nåt imorn oxå. Ska proppa i mej blåbärste m mjölk o cola zero för att dämpa hungern.


.

Kommentarer
Postat av: anonymaja

Underbar blogg du har

2012-01-12 @ 20:29:29
URL: http://anonumaja.blogg.se/
Postat av: A.

Sv. Tack vännen lilla, dock tycker jag inte alls att mina är speciellt smala och fina... jag har tyvärr inga bra tips angående det, eventuellt benövningar eller promenader/jogging/cykling? >_< uscha.

2012-01-12 @ 20:52:59
URL: http://sleepingsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0