Torsdagsmys?

Nee tror nt det. Dock åt jag lite grädde m hallon (ca 300 kcal) och det ska jag spy upp om nån minut. Har druckit ca 3 liter fun light idag... Hahaha Men det är ju bra egentligen. Vätska påskydar metabolismen. Det göt ju kalla bad också. Tog ju ett kallt bad i ca 15 min idag, sen bastade jag i 20 min. Riktigt skönt. Gick också på en promenad. Ska träna lite sen, få fram musklerna.
.
Imorn är det skola. Suck... Orkar inte seriöst men jag måste. Det är fredag så det blir ju sista dagen innan helg. Då måste man ju gå, fast jag kommer säkert somna på lektionerna. Plus jag kommer inte äta lunch i skolan imorn så kommer säkert vara mer trött än vanligt, asså då jag äter lunch. På sistone äter jag ganska mycket. INTE BRA! Ska inte äta lunch imorn, eller stor middag. Bara lite yoghurt. MÅSTE. STÅ. EMOT.

.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nya tag nästa dag!

2012-01-26 @ 18:42:55
URL: http://nnicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0