Tittar på film

tittade precis klart på In Time med Justin Timberlake och Amanda Seyfried. Åh hon är grymt vacker, och hennes ben! Dom e fett långa och smala. Fett snygg.... Vrf kan jag nt se ut så? Hmmm....
.
Sen frukosten/lunchen har jag nt ätit så mkt: lite kesella och några vindruvor. Känner mej mätt så det e bra. Kmr nt äta mer idag. Så fort jag känner av hungern kommer jag gå och borsta tänderna för att ha ett skäl att nt äta mer. Och om det nt hjälper kmr jag gå och lägga mej. Vill ändå vakna tidigt imorn så jag hinner gå och träna och sen plugga inför måndagen, min skola börjar då. Sista terminen i grundskolan, sen ere gymnasiet som gäller. Har lite, nej, har mycket ångest inför valet, gymnasievalet. Vet verkligen nt vad jag ska välja, fast jag har några (ca 5) förslag om nt mer :/ Åhh! Vrf ska allt bvara så jobbigt.
Hade/ har ni också ångest inför skola och jobb mm?

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0