The future is yours. You control it. You set the bounds.

Åt nt så mkt idag fast den där pizza biten var onödig. Om jag nt åt den kunde jag äta nåt nu istället. Som tur var det en liten bit så det förstörde nt min dag som en hel pizza hade gjort. Åt iallafall under 400 kcal. Dock e ja fortfarande väldigt hungrig men jag dricker bort det med light drycker och vatten.Ska gå o borsta tänderna sen så jag har ett skäl att nt äta mer.
.
Gick nt o tränade idag. Känner mej fortfarande trött från nyår. Ska försöka träna imorn på morgonen/förmiddagen (ca 12-13) och träna i minst 50 min, helst över en timme så att jag får igång mej igen. Har vilat en del nu under nyår, men sen när skolan börjar kmr jag träna 3-4 ggr/ vecka.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0