Svårt att vakna

Klockan ringde ju kl 06.10 men jag ställde om den hela tiden tills jag vaknade kl 06.50... Jag la mej ca 21.30 så jag fattar nt att jag behöver så mkt sömn! E ju trött hela tiden. Ska sova halva helgen och plugga andra halvan. Behöver verkligen plugga nu.
.
Ska försöka fasta idag igen. Ska nt ens gå ner t matsalen. Säger att jag måste städa skåpet elr nåt. Jag vill verkligen nt gå ner för då måste jag äta nåt... så jag ska nt gå ner har jag bestämt. Men blir svårt att ljuga för vännerna....

.

Kommentarer
Postat av: A / besco

Att behöva ljuga för sina vänner och familj är det värsta med den här resan :( men lyckas är viktigt och dom får ju ändå inte reda på det..

2012-01-12 @ 17:18:27
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0