Svar

Fick en fråga om vad och hur jag tränar och hur jag vet hur mkt jag förbränner.
Well, jag har laddat ner appar t mobilen där det finns olika övningar. Apparna heter Daily *** Workout. *** står för den övningen man koncentrerar sig på, t.ex. abs, legs, butt osv. Där kan man välja om man vill träna i 5 min, 7.5 min eller 10 min. Sen ere bara att köra! Det finns beskrivningar om övningarna om man nt känner till dom. Sen finns det två olika verisioner av apparna: den som är gratis eller den man betalar för. Den som är gratis har mindre övninar än den som kostar. Själv kör jag den som är gratis. Där finns det 10 övningar och jag tycker det räcker. Om jag vill träna mer söker jag bara på andra övningar på nätet eller kör rutinen en gång till :)
.
Hur jag räknar ut kalorierna är enklare än vad man tror. Jag laddade ner en app XD Shape Up, som jag nämnt i nått inlägg tidigare, är en applikation där man skriver in vad och hur mycket man ätit eller tränat. Den räknar ut sen helt själv. Problemet är att den har ju nt alla produkter i sej, t.ex. om jag äter pasta räknar den ut kalorimängden ur en pasta som jag nt äter (dne är kanske liknande) så det kan bli lite skiftningar, men nt stora.

.

Kommentarer
Postat av: ache

skulle du kunna vara så gullig och länka appen alt. skicka länken till mig?

2012-01-16 @ 22:51:05
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0